Personalia

Bildet mitt
Bevegelsesentusiast, samfunnsviter og idrettssosiolog.

onsdag 27. juli 2011

Team Futurestars yngste - LitleHans

Da var altså tiden kommet for nest siste presentasjon av medlemmene i Team Futurestar. Denne gangen er det intet mindre teamets yngste medlem som får seg selv behørig presentert. Hans er hans navn, men går like ofte under kallenavnet LitleHans. Det siste pga av at han fremdeles er noen få centimetere lavere enn morfar Hans - ennå...
Selv om denne gromgutten kun har rukket å bli drøyt ett år, forteller det lite om hans markante posisjon i Skjævelandsfamilien. Mange vil si han har gjort rekordkarriere, og har vist en sosial mobilitet i sin vei opp til toppen av rangstigen, få andre har klart tidligere. Så lenge Litlehans anerkjenner oss med sin tilstedeværelse, er det lite som foregår uten at han har en finger med i spillet. Vi voksne må stå skolerett og fungere som nyttige marionetter, ift de aksjoner Litlehans velger å komme med. Enten det er skriking, lek og tut, animalske ansiktsuttrykk eller sjarmørdansing - har han oss i sin hule hånd. og kanskje spesielt, onkel Årstein, som har store konsentrasjonsproblemer når den lille prominensen er i samme rom. Da går som oftest fokuset til den lille krabaten. Når det er sagt, er de noe av det kjekkeste distraksjonene onkel Å opplever i sin hverdag:-) På Norsedagen blir det å få et glimt av Litlehans sitt smilende ansikt til onkel, tidenes vitaminsinnsprøytning!

1) Navn: Hans Abusland
2) Født: 26.06.10
3) Yrke: Hjemmeværende kabelkonge.
4) Sivilstatus: Singel, men på leting.
5) Favoritt trening: Kaste ball, danse, og bryte med pappa i senga.
6) Trener hva/hvor ofte: Trener hver dag på å lære meg å gå, ellers kaster jeg ball og kryper i full fart.
7) Favorittmat/drikke: Mammas lasagne, is og vann.
8) Favorittfilm/bok: Fantorangen, Uki og Drømmehagen/ Lullus venner.
9) Oppgaver, Norse: Sjarmere Onkel og gi han motivasjon til å prestere MAX.
10) Spesielle kjennetegn: Litt høylytt og sjarmerende gutt på 1 år. God på tungekyss.
11) Personlige styrker: Liker å være i aktivitet og ha masse mennesker rundt meg.
12) Personlige svakheter: Mamma og pappa synes nok det er litt slitsomt når jeg noen ganger våkner klokken 05.00, men pleier å drøye det til 06.00. Sliter også litt med lugging og denging av andre små.

13) Tanker om Norse: Mitt store forbilde og min gode onkel kommer til å gjøre det kjempebra! Jeg skal heie hele veien og vinke til deg.
14)  Hva skal du gjøre for at Teddy F får en best mulig reise: Vinke og smile det jeg kan. Gi han ett vått kyss på munnen.
15) Ønsker du å være den som følger Teddy F opp til Gaustatoppen: Nei, da ligger jeg og sover så søtt.
16) Favorittmusikk: All musikk som kan danses til. Tung musikk som f.eks. Årabrot er litt for komplisert foreløpig.

4 kommentarer:

  1. En skjønn gutt som jeg har kosst meg med i 14 herlige dager. Det er mormor sin gutt,

    SvarSlett
  2. Den skulle ikke være anonym.

    SvarSlett