Personalia

Bildet mitt
Bevegelsesentusiast, samfunnsviter og idrettssosiolog.

fredag 25. februar 2011

Alternativ trening - bordtennismatch - IDAG SMELLER DET!


Mads fanget i et kampøyeblikk
Med såpass store treningsmengder hver uke, er det godt å bryte opp litt med alternativ trening. Bordtennis er en slik treningsform. Spiller mye etter jobb, som del av oppvarming til styrketrening. Jeg liker og ha målsetninger til alt jeg gjør, så i den anledning har jeg i lystig lag, utfordret en svirekamerat til match i Bjølsenhallen. Mats Nilseng Almaas, er ikke hvem som helst i bordtennis sammenheng - ikke for oss vanlig dødelig i hvert fall. Han har terpet og spilt i en årrekke, selv om det er en stund siden han var aktiv spiller. Likevel, dette er åpenbart en for stor utfordring, regner med jeg blir servet/smashet i senk, og etter alle solemerker blir det utklassing...
Mads sin merittliste:
-Kretsmester som junior
-NM sølv Gutter Lag
-NM gull Herrer B double
-Seriemester 1 divisjon 1 gang.
-Seriemester 2 divisjon 3 ganger.
-Seriesølv 1 divisjon 2 ganger.

Min merittliste - intet å berette.
Datoen kampen skal spilles er satt til fredag 04. mars, kl 18:00, på bordtennisrommet i Bjølsenhallen.
Jeg blir fulgt opp av min selverklærte trener, Odd Emil Wold, en ildsjel i Kjelsås Btk som gjør en formidabel jobb i hallen for "onga" som han sier selv. Vi har gameplanen klar, men holder den for oss selv...


4 kommentarer:

  1. Tror du virkelig at du skal klare å ta noen poeng?

    SvarSlett
  2. Jeg fikser heiagjeng! :)

    SvarSlett
  3. Lisi; klart jeg vil ta minst ett poeng. Mats har uttalt at han er en offensiv og agressiv spiller, så da blir det alltid en del misser:-)
    Blir første mann til 3 sett, og jeg regner med å tape 0-3, men skal nok få slått fra meg litt før det.

    Heidi; endelig!

    SvarSlett
  4. Søren klype. Dårlig tid for oss.. Leggetid og besøk av svigers. Me krysse fingrene for at du tar nogen poeng. Spill like godt som du gjorde da du knuste oss alle på Hodne.

    SvarSlett