Personalia

Bildet mitt
Bevegelsesentusiast, samfunnsviter og idrettssosiolog.

torsdag 3. februar 2011

Treningsleir Mallorca - opplegg

Fredag
Økt 1: Sykkel - 1.30t. Rolig trilletur for å få reisen ut av kroppen
Svømming - 1t, drills
Alt i sone 1

Lørdag
Økt 1: Sykkel - 3.30t. Rolig langtur
Økt 2: Sykkel - 1 time rolig trilletur
Løping: 30min rolig
Alt i sone 1

Søndag
Økt 1: Sykkel - 5t, sone 1-2-3, med innlagt bakkeintervall

Mandag
Økt 1: Sykkel - 4t, rolig langtur, sone 1-2
Økt 2: Svøm - 1t, rolig, drills

Tirsdag
Økt 1: Sykkel - 6t, langtur med 40min innlagt lagtempo, sone 1-2-3

Onsdag
Økt 1: Kombiøkt - 1.30t (1time sykling+30min løp), rolig/restitusjon
Økt 2: Sykkel - 1.30t rolig langkjøring
Svøm - 1t, rolig, drills

Torsdag
Økt 1: Sykkel - 6t, med 3x 20min bakkeintervall, sone 1-2-3

Fredag
Økt 1: Sykkel - 4t, rolig langtur

TOTALT: ca. 37.5 timer


13 kommentarer:

  1. O hoi! Dette ser jo knall bra ut. Er svømmingen og løpingen ekstra for din del eller skal alle gjøre det samme?

    SvarSlett
  2. Noen av svøm/løp-øktene er lagt inn fra "lagleder" sin side, men så har jeg supplert med de øktene jeg føler det er rom for i tillegg:-)

    SvarSlett
  3. hei. Dette ser knall kjekt ut. Du må være forsiktig.

    SvarSlett
  4. Ser rått ut! En god arbeidsuke, rett og slett.
    Jeg vil følge opp mor: pass på at du ikke faller og slår deg.

    SvarSlett
  5. God tur twin. Jeg må vel også følge opp Hans: pass på så ikke krampa tar deg.

    SvarSlett
  6. Som selvoppnevnt og uoffisiell Idrettskonsulent syns jeg det er påfallende hvor mye du satser på sykling og løping. I henhold til min kunnskap inneholder også Norsemann en etappe med løping. Jeg tar meg dermed den friheten å foreslå en aldri så liten joggetur opp Puig de Massanella som er 1364 meter.

    SvarSlett
  7. Går det bra der nere? Kos e tempen?

    SvarSlett
  8. 3 dager unnagjort. har det veldig fint!
    Foerste dag ble amputert pga kluss paa flyplassen. 1 times rulletur ble det da. igaar ble det herrlige 5.30timer trening, 4t sykling og 1.30 loeping. idag har det blitt 3.45t sykling og 1.20 loeping, samt halvtime med restitusjon. Bassenget var daarligere enn antatt, saa svoemmingen blir greit amputert.
    Vaeret er glimrende, sol, skyfri himmel og 18 til 19 grader. Glimrende sykkelmuligheter, veldig variert terreng. Meget digg!

    Joern, blir ingen loepings opp der maa jeg beklage aa si. Loeping blir kun gjort i rolig modus, pga de droye sykkeldosene.

    SvarSlett
  9. Rolig periode ift oppdateringer for tiden... Tar kjøret på slik at blogging går ut over restitsjonen og at omverdenen dermed går glipp av å få vite hvordan det står til med deg? Husk at du er Hovedpersonen, og vi ønsker å få ta del i så mye som mulig av forberedelsene!

    SvarSlett
  10. Kunne ikke vært mer ening med deg her storebror, faktisk! Har du sluttet å twittre også? Har du for første gang i livet kjent på følelsen av å være skikkelig trøtt med null energi til omverdenenenene?

    SvarSlett
  11. Treningsopplegget er et skalkesjul for det sykkelgruppa egentlig holder på med. På Mallorca er det nok paraplydrinker, Shaggy og diskokuler all night long. Derfor han ikke har tid til blogging.

    SvarSlett
  12. Han liggger med beina høyt og reparerer. Tipper teknodansen har blitt en slager.

    SvarSlett
  13. Hei.Ikke hør på de, bare misynnelse.

    SvarSlett