Personalia

Bildet mitt
Bevegelsesentusiast, samfunnsviter og idrettssosiolog.

fredag 25. mars 2011

Fredag; den store handledagen -NY terrengsykkel + lots of utstyr!

Startet dagen, etter morgensvøm, med å gjøre noen solide innkjøp. Forsinket 30-års bursdagsgave til meg selv kan man kalle det. Hele transaksjonen foregikk på Torshov Sport - Sykkel. Min desiderte favorittbutikk. Resultatet ble en Gary Fischer Superfly 2010 utgave - fikk en kanonpris av butikksjefen - takk til Jonasen for det.


Kjøpte også full Team Torshov bekledning (jakke, trøye, vest, shorts og to skotrekk), sammen med Assos shorts og jakke. Begge antrekkene er meget nice. I tillegg er mine Carbomania høyprofil-hjul ankommet butikken og klar til bruk. De så greit råe ut - gleder meg til å teste dem ut!

3 kommentarer:

  1. Råe sykkel!!

    Har eg misforstått noge her? Trodde syklingå i Norse va av typen landevei?

    Det e jo uansett ingen tvil om at utstyret e d viktigaste, så her e d bare å gi gass ;))

    Earl

    SvarSlett
  2. Det medfører i aller høyeste grad riktighet det du sier der. Foretrukket sykkelinstrument for Norse er landeveissykkel, eller triathlon/temposykkel for de som har det. Mitt fremtidige sykkelspareprosjekt i den anledning blir Trek Speed Concept; http://www.trekbikes.com/us/en/bikes/triathlon/speed_concept_7/speedconcept75/

    Men først skal jeg bruke MYE tid på min nye Superfly 29, både trening og ritt:-)

    SvarSlett
  3. En presisering; skulle det ikke bli Trek Speed Concept 7.5 til Norse, vil jeg rigge min landeveissykkel, Bros Ultimate Anniversary, med aerostyre og tempobøyle, samt Carbomania høyprofilhjul. Blir bra det og...

    SvarSlett