Personalia

Bildet mitt
Bevegelsesentusiast, samfunnsviter og idrettssosiolog.

mandag 7. mars 2011

Uke 9

Uke 9 ble en bra treningsuke.
Logget 15 gode treningstimer, + 2 timer litt mer rekreasjonelle aktiviteter. Svært fornøyd mtp at det har regjert et skiv-vm denne uken som har tatt MYE av fokuset mitt:-)
Eneste skår i treningsgleden er mangel på både svømmetimer og motivasjon i den anledning. Sliter med å få til de gode øktene i bassenget - på tide at wingman step it up? Trenger litt ytre påvirkning i den sammenheng, dessverre. Nå er det faktisk lettere å dunke timer på rulla... Når det er sagt, har både løpe- og sykkeløktene vært bra gjennomført med kvalitet i de fleste øktene + at styrketreningen gir gode resultater for tiden. 
Totalen er altså 5t30min løping, 5t10min sykling, 2t45min styrke, 45min svømming, 1t turgåing + 2timer bordtennis:-)


Opptelling:
17 Aktiviteter
Avstand:
193.1km
Tid:
16:55:11 t:m:s
Høydestigning:
497 m
Gj.sn. hastigh.:
13.0 km/t
Gj.sn. puls:
131 bpm
Kalorier:
9,513 C
Maks. puls:
189 bpm
Maks.tid:
02:30:26 t:m:s
Maks. hastighet:
71.0 km/t
Gj.sn. avstand:
12.87 km
Middels avstand:
3.71 km
Maks. avstand:
59.80 km
Gj.sn.tid:
00:57:57 t:m:s
Gj.sn. høydestigning:
83 m
Maks. gj.sn. hastighet:
31.9 km/t
Maks. gj.sn. puls:
158 bpm


Målet i uke 10 - selv med besøk fra storebor og familien, er noenlunde de samme mengdene, hvor det skal bli mer svømmming - minst 2 timer spekket med drills og HS-er. Ellers skal jeg ligge på 10+ fordelt på løping og sykling. Styrketreningen går av seg selv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar