Personalia

Bildet mitt
Bevegelsesentusiast, samfunnsviter og idrettssosiolog.

fredag 13. mai 2011

Tour De Vats - epic sykkeltur - Vats

La ut turen tidligere, men på mystisk vis, gikk den inkognito noen dager. Fortvil ikke, jeg drar den frem i lyset igjen.

Turen vil bli syklet flere ganger under Tour De Vats i UKE 29. Den kommer garantert til å bli utvidet til å omfatte Ølen-Sandeid og. Hvem henger seg på da? Hans jr regnes som selvsagt deltaker, selv om han er i sin verste form noensinne i moderne tid. Stabukken Ola da - er sykling i henhold akkurat den uken mon tro? Det rapporteres jo om stigende form, og flere sykkelmil på samvittigheten for kraftmaskinen i Fagerheim. Og blir det wingman sin første skikkelige langtur? Wingman var riktignok med på akkurat denne turen ifjor, men man må opp i minst 5mil for å kunne kalle det langtur... Skal ikke glemme jentene heller, og da tenker jeg hovedsakelig på mor og Heidi. Mor, sammen med far, er jo oppe og hopper på sykkelsetet før hanen våkner i helgene, så på Skjæveland legges det grunnlag. Heidi sykler og løper like in the old days, så detta blir bra!

Epic sykkeltur - Vats av aarsteins på Garmin Connect – Detaljer

8 kommentarer:

  1. Hallo?? Hvorfor utelukker du meg? Tuva passe på Hans.

    SvarSlett
  2. Du tar med sykkelen altså? Ja, da er det jo bare å hive seg i klikkpedalene og legge seg i sekken:-)

    SvarSlett
  3. Liten tvil om at det blir wingmans første langtur. Han sliter stort med å få igang sykkeltreningen... eller trening generelt. Er inne i en av mine pauseuker som kommer med jevne mellomrom. Kontinuitet er virkelig et fremmedord.

    SvarSlett
  4. Kontinuitet ja, skjønner godt at det er en utfordring for forhenværende mr. sofasliter. Sliter selv med det på svømmebiten - trenger din assistanse der W!

    Forresten, en fugl har kvitret og gitt meg opplysninger om svømmeetappen i kilen som potensielt kan revolusjonere forventningene blant deltakerne... Stikkord: distanse

    SvarSlett
  5. Ser at det ikke er noen selvfølge at jeg medregnes:-) Men hvis det skulle være av interesse, kjære svoger, kan jeg kjøre en deilig Body Sculpting time på plenen i Vats. Vi snakker: "Formede armer, sterk kjernemuskulatur, fast rumpe og stramme ben er fokuset i denne 45 - 50 minutters treningstimen. På en kreativ og utfordrende måte kombinerer vi her både styrketrening og utstrektning." Du har kansje alt dette fra før, hva vet jeg?? he, he...Hvis alle har med manualer selv, så kan jeg fikse strikker. ALLE kan få være med, ingen holdes utenfor:-)

    SvarSlett
  6. Wenche - det høres helt glimrende ut! Passer perfekt inn i det overordnede treningsprogrammet mitt for Vats:-)
    Alle som forstår seg på triathlon vet hvor viktig det er med god kjernemuskulatur og en viss bevegelighet. Skal derfor bli aldeles deilig å lene meg tilbake og bli instruert av en saltreningsnestor som deg. Tar gjerne to slike økter i samme slengen...
    Hva gjelder manualer tar jeg med vekter som er tilpasset min stadig minskende overkropps styrke. Sykkelkropp er tingen:-)

    SvarSlett
  7. Deal! Det skal bli gøy:-) Hans jubler nok også høyt, kjenner jeg ham rett. Selv om han allerede har formede armer, sterk kjernemuskulatur, fast rumpe og stramme ben - slipper han ikke unna!

    SvarSlett
  8. Det er klart. En annen person som definitivt ikke slipper unna, er Hans Sr. Ingenting er som å se far sine tolkninger av øvelsene du instruerer.

    Ikke glemt deg heller Ola...

    SvarSlett