Personalia

Bildet mitt
Bevegelsesentusiast, samfunnsviter og idrettssosiolog.

onsdag 15. juni 2011

Team Futurestar: Wenche Skår Skjæveland

Da var det duket for en ny Team Futurestar medlempresentasjon. Denne gangen er det Wenche Skår Skjæveland som er i det deskriptive søkelyset.
Wenche er inngifta i Skjevifamilien som Hans Jrs utkårede. Wenche er til daglig å finne på Frisk Helsesenter, hvor hun regjerer stødig og trygt som daglig leder, med sitt blide åsyn. Wenche har en meget sterk kjernemuskulatur og hun er familiens beste på å holde "planken" tidsmessig. Hun er i tillegg distriktets beste jazzericeinstruktør, og kjører jevnlig interne familieøkter med myndig instruering av oss keitete skjævelandsfolk.

Wenche er for de fleste og kjent for sin nøkternhet og avslappede holdning til livets gang.  Hun angriper hver dag med en offensiv og positiv tilnærming - det finnes ikke problemer, kun oppgaver som skal løses.
Denne sporty evnen til å utelukke negative faktorer vil TF forhåpentligvis dra godt nytte av, både under oppkjøringsuken i Vats, og på selve dagen. Der hvor vi andre kanskje er i ferd med å møte veggen og så smått begynner å tenke dystre tanker, blir vi heldigvis reddet av Wenche som hiver oss tilbake på den positive tankegangen igjen! En uvurderlig ressurs mao:-)

1) Navn: Wenche Skår Skjæveland
2) Født: 21. november i 1975
3) Yrke:  Daglig leder ved Frisk Helsesenter AS, og Jazzercise instruktør
4) Sivilstatus: Gift med den tøffeste, kjekkeste og mest intelligente av Skjævelandsbrødrene; Hans Skjæveland jr
5) Favoritt trening: Jazzercise
6) Trener hva/hvor ofte: Trener Jazzercise 3 ganger pr uke. Det er verdens største danse-aerobicprogram, grunnlagt i 1969 i USA!
7) Favorittmat/drikke: Nachos og Cola
8) Favorittfilm/bok: Dirty Dancing (det var en populær film som gikk når du Årstein var en liten, pysete gutt og grydde deg for Påskekrimmen)
9) Oppgaver, Norse: Det har jeg glemt…. Ups… Kanskje lage litt liv og røre? Evt ”Cheerleader” (har lang erfaring fra Beach Volley World Tour)??
10) Spesielle kjennetegn: Oppstoppernese og str 36 i sko
11) Personlige styrker: Ekstremt nøyaktig og elsker å organisere og rydde, finne systemer for ting. Lager ganske god mat også forresten. Folk rundt meg sier jeg er blid og glad (utenom den helt innerste kretsen som kjenner alle mine sider).
12) Personlige svakheter: Den var verre… Men om du må vite det, så kan jeg være ganske hissig. Sur, hvis jeg får for lite søvn. Ikke vekk meg når du skal ut med bilferjen i Eidfjord. Ellers meget dårlig stedsans og generelt elendig i geografi og historie. Tror jeg stopper der.
13) Tanker om Norse: Må innrømme at jeg har tenkt svært lite på det dessverre. MEN generelt sett tenker jeg MYE, bare på litt mer hverdagslige ting liksom… Syns det er kult at Årstein skal være med! Liker å skryte av det til venner og kollegaer. Er snill og har omtanke for folk rundt meg, så jeg ønsker selvsagt riktig lykke til – håper du vinner!
14)  Hva skal du gjøre for at Teddy F får en best mulig reise: Holde meg langt i bakgrunnen!
15) Ønsker du å være den som følger Teddy F opp til Gaustatoppen: Egentlig ikke… Faktisk helt uaktuelt. What’s in it for me??
16) Favorittmusikk: U2, Robyn m.fl.

4 kommentarer:

  1. Herlig presentasjon av Wenckis!!!

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Årstein! Det var mange fine ord:-) Likte veldig godt begynnelsen, men er noe usikker på om de siste linjene er ironiske...

    SvarSlett
  3. Ironi lizzm; so last semester...

    SvarSlett