Personalia

Bildet mitt
Bevegelsesentusiast, samfunnsviter og idrettssosiolog.

torsdag 4. august 2011

Siste ut i Team Fs persongalleri; Heidi Elisabeth Berge

Heidi er siste medlem ut i presentasjonsføljetongen av Team Futurestar. Og med det er ringen sluttet. Heidi er for alle som vet, min utkårede og kjæreste på jord. Jada, vi gifter oss nok, - en gang der fremme i uoverskuelig fremtid. I tillegg har hun fått ærverdige ansvaret med å føre Teddy F sin legacy videre, med den konsekvens at familien forøkes en gang i februar. Det er derfor ikke noe rart at jeg sier at jeg har spart det beste til sluttJ

Heidi er et skikkelig rivjern av ei dame. Hun har en enorm arbeidsmoral og pågangsmot, og en innsatsvilje få andre er forunt. I snart fire år har Heidi sjonglert en hverdag med jobb som Oslo desidert beste frisør og studier på galant vis, og kun sporadisk kommet med mishagsytringer vedrørende en presset tidsplan.  Heidi er svært sporty, både i bokstavelig og praktisk form. Vi startet vårt spede forhold med dater på toppen av Grefsenkollen og har fortsatt fra der med lignende aktiviteter som vi begge setter stor pris på. Ettersom Norsemanfokuset oppstod for min del og min form kom stigende, har det blitt færre fellesøkter nå enn før, men H kjører på med eget opplegg. Heidi er ei selvstendig dame.
Heidi er på mange måter den største inspirasjonen for meg. Ikke bare pga av hennes selvsagte og uproblematiske holdning til livets utfordringer. Hun gir velvillig bort både ris og ros, noe jeg setter som en god egenskap, siden det da er ærlige og oppriktige utspill som ytres. Klar tale og transparent kommunikasjon er alltid bra! Hun er min viktigste sparringpartner og bestevenn, og har motivert meg som ingen andre, i den laaaange oppkjøringen til Norseman. Hun har stilt seg selv i andre rekke og latt meg uhindret få planlegge hele året til min fordel med utelukkende fokus på lørdagen i starten av august. Dette uten de store innsigelsene. Heidi har heller snudd det til å bli en ting hun er umåtelig stolt av, og som jeg vet hun har vært flink til å tenke på når det har blitt litt vel mye prat om laktat og dagens treningsutbytte. Det står det enrom respekt av, og noe jeg er uendelig takknemlig for. Heidi har virkelig gjort alt i hennes kraft for at jeg skal få ideelle rammevilkår mot Norseman, og til det vil jeg bare si; tusen takk!
Jeg vet at Heidi kommer til å være den stolteste og mest ivrige på mine vegne nå på lørdag, og jeg blir stolt og varm i hjertet av å tenke på det!
Etter 06.august har jeg herved ikke stemmerett, mens Heidi har vetorett i alle saker ut året J

1. Navn: Heidi
2. Fødselsdato: 21.02.79
3. Yrke: Avtroppende frisør i ferd med å bli laboratorienerd
4. Sivilstand/relasjon til Teddy F: kjæresten hans
5. Favorittaktivitet/trening: turer i skog og mark både vinter og vår- balsam for sjelen
6. Trener hvor mye i uka - og hva: helst tre ganger i uka, men vært en lat student sist halvår... nye takter på vei :)
7. Favorittmat/drikke: fisk/ Sancerre
8. Favoritt bok/film:Vindens skygge/ Into the Wild
9. Ansvarsoppgaver, Norse: passe på at glykogenlagrene er fyllt!
10. Spesielle kjennetegn:
11. Personlige styrker: stå på vilje, arbeidskapasitet, målbevisst
12. Personlige svakheter: lettantent, utålmodig og til tider veldig påståelig
13. Tanker om Norse generelt og Teddy F sin deltakelse: blir en helt fantastisk opplevelse og gleder meg enormt til å følge Årstein- han har en veldig mental styrke som kommer til å få han gjennom med glans!!
14. Hva skal du gjøre for at Teddy F får en best mulig reise: Være en god teamplayer
15. Sist, ønske du å være den som følger Teddy F opp til Gaustatoppen: Så klart!!
 16. musikk: liker det meste, men Depeche mode er favoritten...

5 kommentarer:

  1. Å, så fint skrevet av ei god jente=)

    SvarSlett
  2. Førr ei dame. Eg er glad vi har fått Heidi inn i familien vår.

    SvarSlett
  3. Gratla me forøkelse! :) !Like

    SvarSlett
  4. Fekk faktisk klump i halsen av denne lesningen. Flotte ord te den du elske mest på denne jord.
    Stolt av deg Årsti

    SvarSlett
  5. Meget godt talt om ei fantastisk dame!

    SvarSlett